۱۹ دی ۱۳۹۲، ۱۷:۱۸

رحیم صفوی:

حمایت آمریکا و متحدانش از تروریست‌ها برای تغییر شرایط منطقه به نفع صهیونیست‌ها است

حمایت آمریکا و متحدانش از تروریست‌ها برای تغییر شرایط منطقه به نفع صهیونیست‌ها است

کرج - خبرگزاری مهر: مشاور عالی رهبر معظم انقلاب با بیان اینکه گروههای تروریستی از سوی آمریکا و هم متحدانشان حمایت می شوند گفت: این گروه ها با کشتار مردم بیگناه در کشورهایی مانند بحرین، عراق و سوریه می خواهند شرایط منطقه را به نفع رژیم صهیونیستی رقم زنند.

به گزارش خبرنگار مهر، یادواره شهدای تخصصی اطلاعات عملیات استان البرز بعد ظهر پنجشنبه با حضور مشاور عالی مقام معظم رهبری، مسئولان استانی و اصحاب رسانه در سالن شهدای نژاد فلاح کرج برگزار شد.

سرلشکر رحیم صفوی در این مراسم با بیان این مطلب اظهار داشت: گروههای تروریستی از سوی برخی کشورهای وابسته به آمریکا و متحدانش حمایت می شوند و با عملکردشان باعث بی نظمی در نظم جهانی برخی کشورها شده اند.

صفوی در ادامه تاکید کرد: حاکمان این کشورها باید سرنوشت صدام و شاه مخلوع ایران را سرلوحه کار خود قرار دهند و بدانند ایستادگی در مقابل مردم جز رسوایی چیزی به همراه ندارد.

مشاور عالی مقام معظم رهبری یادآور شد: واحد اطلاعات عملیات در دوران دفاع مقدس نقش پررنگی را ایفا کرد و بعد از عملیات کربلای 5 رژیم بعث عراق و حامیانش متوجه شدند ایران اسلامی تمام خط های مستحکم آنها را یکی پس از دیگری می شکند و توان مقابله با ما را ندارند و از ترس شکست بیشتر قطعنامه 598 را با دادن برخی امتیازها پیشنهاد و امضا کردند.

در عملیات کربلای 5 بیش از دو سوم ارتش عراق منهدم شد

صفوی افزود: در عملیات کربلای 5 بیش از دو سوم ارتش عراق منهدم شد و همچنین غافل گیری دشمن، فریب دادن دشمن و انتخاب تاکتیکی مناسب از عوامل اصلی پیروزی ما در عملیات کربلای 5 بود و واحد اطلاعات عملیات با شهامت بی نظیر زمینه ساز پیروزی های ما در جنگ تحمیلی بود.

وی خاطرنشان کرد: رزمندگان ما حتی با استفاده از توان اطلاعات و عملیات خود توانستند بیسیم های رمز کننده دشمن را شنود کنند و تلفن های آنها را بررسی کنند.

این مسئول تاکید کرد: طرح ریزی های حمله و شناخت نقاط ضعف و قوت دشمن کاری بود که توسط اطلاعات و عملیات که از ستون های اصلی ما در جنگ بود انجام می شد.

صفوی در پایان با اشاره به جنگ تحمیلی گفت: محصول نهایی دوران دفاع مقدس درسی بود که توسط مردم ما به بیگانگان داده شد که دیگر به خود جرات ندادند که به ایران حمله کنند.

در خاتمه مراسم یادواره شهدای تخصصی اطلاعات البرز از تمبر یادبود و کتاب "عبور از خطر" داستان سرگذشت شهید غلامرضا کیانپور، و همچنین از خانواده 50 شهید واحد اطلاعات عملیات استان البرز تجلیل شد.

کد خبر 2211184

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha